Mancarea inteligenta: cu notificare!

Sunt momente cand ma intreb ce mai am de facut, ce am de rezolvat, ce trebuie sa golesc din frigider, ce trebuie sa fac in urmatoarele minute. Uneori trebuie sa stau sa ma gandesc bine sau sa iau telefonul in mana, ca sa citesc ce mi-am notat. Se mai intampla sa nu tii minte chiar tot, ca doar e pacat sa-ti incarci memoria chiar cu toate detaliile, uneori neimportante. Pentru cele mai importante am remindere pe telefon, am alarme, am tinere de minte. 🙂
Dar de ce sa-mi incarc memoria cu tot felul de detalii cand am cei mai buni prieteni la indemana, gata sa ma ajute sa-mi aduc aminte detaliile importante? Nu ti-am povestit poate de prietenii mei de la Caroli, dar acum e momentul pentru ca au venit cu o inovatie demna de pus in frigider. De ce in frigider? Ei bine, cei de Caroli au adus un alt produs ce contine multa carne si care este salamul Semenic Extra. Acesta are de acum o eticheta inovatoare, cu cadran termosensibil. Aceasta eticheta care se numeste Carolimetrul Termic, este cu adevarata inteligenta: isi schimba culoarea în funcție de temperatura produsului, fiind verde atunci când temperatura este de sub 8°C și devine galbena cand temperatura depaseste 8°C.

Chiar ar fi pacat sa nu te bucuri de savoarea produselor Caroli si de inovatia salamului Semenic Extra. Gata sa afli toate detaliile? Iata si rasfoieste http://www.caroli.ro/ro/carolimetru-termic/#.WL_gEDvyhPY

Acum e timpul pentru #mâncarecunotificare

Lasă un răspuns

